Pixar – jeszcze sporo pracy przed Wami…

Wygląda na to, że jedna z najfajniejszych kreskówek ze stajni Disney-Pixar – „Auta” będzie miała jeszcze kontynuację…

Nie, nie mam żadnych informacji z branży filmowej. Córka mi powiedziała 🙂Jedziemy samochodem. Gadamy sobie. Mała T. i ja:

  • Tata, u Olka-Kuzyna oglądałam „Auta”.
  • Tak? A którą część – „jedynkę” czy „dwójkę”?
  • „Jedynkę”, „dwójkę”iszesnastkę”.

Normalnie, nie mogę się doczekać aż zobaczę wszystkie 14 części, których jeszcze nie widziałem 😀

Złomek

 

 

 

Grafika ze strony: http://cars.disney.com

Skomentuj

