Aktualności

Jaki jest sens posiadania bloga, jeśli się na nim tak rzadko pisze…?

(Cichy Głos w głowie autora)

Otóż to, moi mili, otóż to!

Niniejszym, sam siebie karzę. O tak: (hapszszsz…) i tak: (sztymbrdyggg…). Wystarczy.

Aktualności

Bieganie

Obecnie przygotowujemy się (Ola, Kasia, Piotr-sąsiad i ja – też Piotr) do IV Lubońskiego Biegu Niepodległości (10 km). Najbardziej wytrwali (chyba należy się za to jakaś nagroda, czy coś) w treningach są Ola i Piotr-sąsiad. Hm. Nie opuścili jeszcze żadnego – ani jednego. Serdecznie w tym miejscu gratuluję i życzę takiej systematyczności aż do 10 listopada! Ja niestety miałem dwa tygodnie wyłączone jeśli chodzi o bieganie, a sponsorem tej przerwy były – i tu niespodzianka – moje własne zatoki czołowe. Ech.

Tymczasem od ostatniego wpisu udało nam się określić cele na bieg. Piotr-sąsiad (debiut na tym dystansie) mówi coś o 1h05m, ale po cichu myślę, że uda mu się zrobić to szybciej 😉 Jeśli chodzi o Olę, to cel prawdę mówiąc, jej trochę narzuciłem – max. 58m30s (tj. życiówka na 10 km), a ja mam zamiar biec z nią, żeby na taki czas udało jej się pobiec. W związku z czym, sam osobiście tym razem nie celuję w życiówkę (55m00s).

Dzieci

Mała T.

Mała T. chodzi do przedszkola, gdzie jej się bardzo podoba. Poza tym od niedawna chodzi na lekcje pływania, co podoba jej się chyba jeszcze bardziej. Oprócz tego, rozpoczęła zgłębianie tajemnic japońskiej sztuki walki Aikido i mam nadzieję, że będzie to kontynuować.

Mały L.

OK, umówmy się – „mały” w tym przypadku to co najmniej niedoszacowanie 🙂 Mały jest całkiem duży – coraz więcej się śmieje, czasami płacze, fakt – kiedy indziej ryczy i trzeba z nim uciekać z placu zabaw do domu… ale to możliwe, że przez rosnące zęby. Jeden się nawet już pojawił. Co prawda, jeszcze go nie widać, ale jest wyraźnie wyczuwalny 🙂 Ząb.

Skomentuj

